هاشمی رفسنجانی در «بحران خاطرات» گرفتار شده است

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 221
باردید دیروز : 531
بازدید هفته : 1212
بازدید ماه : 1197
بازدید سال : 6597
بازدید کلی : 146906

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 15 بهمن 1394
نظرات
یک رسانه ضدانقلاب، با بررسی اظهارات اخیر هاشمی درباره رد صلاحیت‌ها، به واکنش‌های فعالان اصلاح‌طلب و اصولگرا اشاره کرده و اذعان می‌کند هاشمی آن‌قدر دارای تناقض رفتاری و گفتاری است که نه اصلاح‌طلب می‌تواند سکوت کند نه اصولگرا.
گروه سیاسی مشرق - وب‌سایت ضدانقلاب خودنویس، با توجه به اظهارات جنجالی هاشمی رفسنجانی درباره وظیفه شورای نگهبان و رد صلاحیت افراد معلوم‌الحال و قانون‌گریز، به بحرانی اشاره‌کرده است که رفسنجانی در آن گرفتارشده است، بحران خاطرات و اظهارات قدیمی رفسنجانی.
این رسانه ضدانقلاب، با بررسی اظهارات اخیر هاشمی درباره رد صلاحیت‌ها، به واکنش‌های فعالان دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا اشاره کرده و به‌صورت تلویحی اذعان می‌کند هاشمی آن‌قدر دارای تناقض رفتاری و گفتاری است که نه اصلاح‌طلب می‌تواند سکوت کند نه اصولگرا.

خودنویس می‌نویسد: هاشمی رفسنجانی که سال‌ها از طریق فرزندان و نواده‌های خود تلاش می‌کرد اهالی رسانه را همراه خود نگاه دارد، با بحران جدیدی روبرو شده، آن‌هم وجود منابع کافی در فضای مجازی از گفته‌ها و رفتارهای قدیمی هاشمی که امکان مقایسه با موضع‌گیری‌های جدید او را فراهم می‌کند.

خودنویس، مدعی می‌شود در فضای فعلی و در گرداب خاطره‌ها، تنها کسانی به نفع هاشمی عمل می‌کنند که تمایلی به بازخوانی و یادآوری پیشینه رفسنجانی ندارند، کسانی که در آن‌سوی مرزها زندگی کرده و عملاً در خط مقدم دشمن بازی می‌کنند.

خودنویس می‌نویسد: تنها نقطه خوشحالی هاشمی، وجود مدیران و سردبیرانی در رسانه‌های جریان اصلی در رسانه‌های خارج از کشور است که مایل به اطلاع‌رسانی واقعی و به یادآوردن گفته‌های پیشین او نیستند؛ علاقه‌مندان به تاریخ نیز ازجمله مسعود بهنود و عطا مهاجرانی و فرخ نگهدار که نسبت به عیان‌کردن سوابق هاشمی رفسنجانی، کاملاً بی‌علاقه هستند.[1]

 

 
 

[1]-https://khodnevis.org/article/66268

 

مطالب مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود